۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۴

نوروزیان:

انتقاد منصفانه لازمه تحقق شعار سال است

انتقاد منصفانه لازمه تحقق شعار سال است

بجنورد- معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: برای تحقق شعار سال افزون بر انتقاد منصفانه و استفاده از ادبیات درست باید زبان قدردانی از مردم و مسئولان نیز داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم نوروزیان صبح پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني(ره) و قيام خونين ۱۵ خرداد خراسان شمالی، با تأکید بر اجرای برنامه های کیفی در این ایام، اظهار کرد: برنامه هاي اين ايام بايد محتواي بهتري داشته باشند تا جوانان بهتر و بيشتر با سيره امام خميني(ره) آشنا شوند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با ایجاد انقلاب اسلامی مسیر تاریخ را تغییر داد افزود: همه ما در انقلاب اسلامی مدیون امام خمینی (ره) هستیم و امام خمینی (ره) برای رای مردم در جمهوری اسلامی اصالت قائل بودند.

نوروزیان با بیان این که نظام بدون پشتوانه مردم خاصیت خود را از دست می‌دهد، تاکید کرد: باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها به منظور برگزاری با شکوه مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی همچنین گفت: برای تحقق شعار سال افزون بر انتقاد منصفانه و استفاده از ادبیات درست باید زبان قدردانی از مردم و مسئولان نیز داشته باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست بر مشاركت و حضور دستگاه هاي اجرايي در برگزاري برنامه هاي ارتحال امام خميني(ره) تاكيد كرد.

حجت الاسلام محمد سالاري با بیان این که امروز كشور ما اقتدار، امنيت و آرامش خود را از نقلاب دارد، اظهار داشت: به فضل الهی خط امام(ره) اکنون به عنوان ملاك و سيره مردم در جامعه قرار دارد.

وی اضافه کرد: امام خميني(ره) به معناي ايستادگي در برابر ظالم بوده و همچنين تبلور كامل امام خميني(ره) در مقام معظم رهبري است.

اين مسئول با بيان اينكه تضعيف مقام معظم رهبري به هرشكل تضعيف خط امام خميني(ره) است اظهار داشت: حمايت از ولايت فقيه حمايت از اصل دين و حقيقت است.

وي با اشاره به تقارن مراسم ارتحال امام(ره) و نيمه شعبان گفت: اين زمان بهترين فرصت براي پيوند ولايت و امامت است كه حقيقت انقلاب را بهتر مي توان به مردم ارائه داد.

حجت الاسلام سالاري تاكيد كرد: امسال با توجه به برگزاري انتخابات اجازه هیچ گونه بهره برداري سیاسی و حزبی از ایام الله ها و مناسبت های انقلابی را به جناح های مختلف سیاسی نخواهيم داد.

رئيس دفتر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان خطاب به كميته هاي اين ستاد گفت: هر كميته بنابر وظايف تعيين شده با تشكيل جلسات تا پايان هفته آينده برنامه هاي خود را براي تصويب به ستاد گراميداشت ارتحال حضرت امام خميني(ره) در خراسان شمالي ارائه دهند.

کد خبر 2565603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha